زمرد قرآن

فریاد سکوت

زمرد قرآن

فریاد سکوت

شعر در مدح حضرت مهدی(عج)

بازهم جـــمــعه گذشت وخبرازیارنشد
به کـجـا شـکــوه برم موعد دیدار نشد
درفــراق رخ مـاهــش بـنـشستم لیکـن
مــرهــمی بـردل شیـدائی تب دار نشد
صـبـرتـاکی چه زمان ای بفدای قدمت
ظـلـم تـا کی بـه بـشر مطلع دلدار نشد
نـدبـه خـواندند تراجمعه بجمعه عشـاق
لــیــک تجــویـز دوای دل بیمــار نشد
شایداشکال زچشم ودل عشـاق تواست
که دعــای فــرجت هـیـچ ثـمربار نشد
به کـجـا جویمت ای منتقم خون حسین
که پی ات آمــدم و بـخـت مددکار نشد
کـربـلا هم به نـجـف یابه بقیعت گشتم
دیــدنــت روزی این دیده خونبار نشد
وقت طوف حرم دوست صدایت کردم
پـاسـخی از طـرف آن گـل گلزار نشد
عـرفـه درعـرفـات وعـیدقربان به منا
بـودی ودیـده تـر ازتـو خـبــردار نشد
دل سـرداب خـراب و حرم جد و ابت
ناله ات کردم وصـوت تـوشـنـیـدارنشد
حـرم پـاک ائـمه به بقیع گشت خراب
بـرق شـمـشـیردوسراز تو پدیدار نشد
چـقـدر شـیـعـه فـدای حفظ آئین گردید
"مــهــدیـا"شال عزای تو نمودار نشد
پـهـلـوی مادرومیخ دراگرداشت زبان
گـلـه مـیکرد که قاتل به سر دار نشد
ای فـــدای تـوهمه زندگی وکاروکـسم
نظری کــن کــه مرایاردگـر یار نشد
نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه 1389/02/12 ساعت 09:42 http://boyevesal.blogfa.com/

سلام
شعر زیبایی گذاشته بودید
من با اجازه شما البته با عرض پوزش از شعر کپی گرفتم ان شآءالله که راضی باشید

مونا 1389/04/08 ساعت 09:12

سلام می تونم بگم که یکی از اشعار خیلی خوبی بود که تا حالا شنیده بودم کارتون عالی بود

خوشحالم
ممنون

فاطمه 1390/04/21 ساعت 20:34

با عرض سلام و ادب
واقعاً خیلی عالی بود دست شما درد نکنه.
میشه اشعار جدید هم بگذارید؟

سلام عزیز
چرا نشه بروی چشم
یه وب ادبی دارم که بیشتر اشعار رو در آن ارسال میکنم :
http://silent-emerald.blogfa.com/

سعی میکنم اینجا هم اشعار مذهبی ارسال کنم

عاشوری 1391/10/08 ساعت 00:50 http://saden.blogfa.com/

سلام ممنون از شعر خوبت

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد