زمرد قرآن

فریاد سکوت

زمرد قرآن

فریاد سکوت

داستان نویسی

سلام دوستان

امیدوارم خوب وخوش وسلامت باشید

تصمیم دارم یه داستان در مورد خدا بنویسم

که از هر لحاظ 20 باشه

و زمانی که به سن قانونی نویسندگی رسیدم به لطف خدا به چاپ برسونمش

البته باید اطلاعاتم رو در مورد خدا و دین و.. بیشتر کنم

در حال حاضر نصف داستان رو نوشتم

می خوام این تابستون اطلاعاتم رو بیشتر کنم و این نصفه رو ویرایش وزیباتر و جذابتر کنم

در حال حاضر که اصلا حوصله ندارم در ثانی قدرت تمرکزم در حد صفره

انشالله خدا کمک میکنه

التماس دعا


خدایا این بار برای تو می نویسم

http://www.funmaza.com/wallpapers/islamic/islamic10.jpg


به نام خدا

سلام خدای عزیزم
اینبار می خوام برای تو بنویسم
چقدر دیر قرعم به نامت افتاد
از همه نوشتم به جز تو
چقدر غریب بود شروع نامت
چقدر اروم بود گفتن اسمت
چقدر لذت بخش بود ارامش وجودت
وای
وای بر من که عاشقانه ام را برایت ننوشتم
من چقدر دورم و تو چه نزدیک
من چقدر تاریک و تو چه روشن
من طلبکار بی دلیل و تو ارام
اخ که چقدر ازت دور شدم
چقدرو چقدر
من عقب رفتمو تو جلو اومدی
من اغوشم را بستمو تو اغوشت را پرمهر تر باز کردی
نه
این من نیستم
منی که لحظه لحظه ام رو با تو زندگی کردم ؟
نه
یاد اون روزا به خیر که منم نگاهت می کردم
حالا تند تند حرف می زنم چون باید برمو به کارام برسم!!!!
به سرعتی که حتی صبر نمیکنم جوابمو بدی
لعنت به این کار که نذاشت صداتو بشنوم
و تو چه مهربون که جوابمو یه جای دیگه دادی
ببخش
خدایا ببخش که خیلی وقته نگفتم به نام خدا
ببخش که یادم رفت بگم چقدر دوست دارم
ببخش که دارم عشقمو فریاد می زنم
ببخش اگه خیلی وقته به اسمون نگاه نکردم
ببخشو به دل جوونم رحم کن
ممنون که نشونم دادی
ممنون که به خواسته هام و حرفام گوش می دی
ممنون که محرممی
ممنون که به دردو دلم گوش میدی
ممنون که صدای هق هقمو باور می کنی
ممنون که مرحم دلم شدی
ممنون
دوست دارم
تو تنها کسی هستی که بدون غرور و راحت و با فریاد می تونم بهش بگم

دوست دارم


http://upload.parsipeople.com/images/x3cwl95pfxr6vuir2mxl.jpg

فساد جامعه

سلام بچه ها

از وضع جامعه خسته شدم

چرا بسیاری از روح/انیون در خانه ی خودشون باندهای پیشرفته ومدرن دارند وهر فسادی رو انجام میدند

ولی وقتی جوونی یه کوچولو ،که اون هم بنارو به جاهلیت میشه گذاشت،لباسش مشکل داره

دستگیر و...میشه؟

درحالی که بایه پند دوستانه میشه هدایتش کرد

بالای منبر میرند

حرف از خدا ودین میزنند

اما خودشون نعوذبالله نمیدونند خدا خالقشونه

خودشون عمل نمیکنند ومی خواند دیگران عمل کنند

معلومه نتیجه نداره

چرا به زور دین رو به مردم تحمیل میکنند؟

امام علی (ع) هم به اجبار دین رو به اغوش مردم کشاند؟

همین اخو/ندها باعث بدنامی اخو/ندهای خوب شدند

بعد از خدا ظهور اقا رو می خواند

دین رو پیش مردم بدنام کردند


خدایا تنها تو خالق یکتا هستی

این کشتی را ز این باد وامواج طوفان فساد نجاد ده