زمرد قرآن

فریاد سکوت

زمرد قرآن

فریاد سکوت

کارنامه اسلام

کارنامه اسلام

نویسنده : دکتر عبدالحسین ذرین کوب

فرمت : pdf
حجم : 740 کیلو بایت


دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
ramen 1389/05/29 ساعت 19:47 http://pcc2010.mihanblog.com

سلام و خسته نباشید ، در مورد تبادل لینک مزاحم شدم - اگر مایل هستید لینک منو با عنوان عمومی در وبلاگ خود لینک کنید و به من اطلاع بدین که شما رو لینک کنم ، تشکر

سلام.کتاب بسیار مفیدی است.کتاب ایران بعد از اسلام ایشون رو هم رو وبلاگ بزارید.آپم

سلام گرامی
خوشحالم مورد استفاده شما قرار گرفته و برایتان مفید بوده
خیلی تمایل دارم اما هدف سایت چیز دیگریست
شما میتونید از این آدرس این کتاب را دانلود کنید
http://www.aryabooks.com/article48.html
موفق باشی

سلام خسته نباشی.من نیاز به این کتاب ندارم چون تو کتابخونه ام موجوده فقط برای استفاده دوستان گفتم.آخه من خودم دانشجوی رشته تاریخ اسلام و فقه و مبانی حقوق هستم(دو رشته همزمان) اگه ممکنه شما هم بگید در چه رشته ای درس می خونید.والعاقبه للمتقین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد